mööööh

mm , så känner jag mig just nu hahaha jag e så jääävla trött . sitter hos syrran o är barnvakt åt min lilla ängel som inte är så änglalik just nu .. hon river huset o stojjar runt som om hon är hypad på något kemiskt hahah snacka om full fart ! hon fann precis en godis dock , så nu är det väl iaf tyst en minut :D






igår blev det en spontan o asball kväll :D indeed ! vi skulle egentligen firat min lilla groda nea , men efter många om o men bestämde vi oss för att ta firandet nästa vecka ! istället åkte ja hem till leila o vi hade romantisk middag för 2 ;) åt smarriga tacos o drack lite cider ! sen kom thomas hem o började busa till det o göra massa drinkar till oss :D lycka ! haha därefter åkte vi till ado o hans vän o förfestade . efter ett tag kom julie o joinas oss o efter 711 liter vin o annat smarrigt fick vi alla mer eller mindre karatefylla haha . efter mycke sång o dans blev det färd mot nivå , då var klockan ungefär 2 :P några galna danser senare o ungefär 11 glas vatten va vi fortfarande lika aspackade så det blev en mcdonalds haha mums ! what a night säger ja bara :)




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0