lovely music

kära damer o herrar . av någon tokig anledning slutade jag tvärt med att lägga upp song of the day , artist of the day & video of the day . jag lovar o svär att jag genast ska skärpa mig med detta och inleder härmed en ny era av massa härlig musik inmixat bland allt annat ja skriver om här på min blogg :D

***

låten jag valt idag måste jag faktiskt medge stämmer rätt fint in på alla 3 ovannämnda som jag ska blogga om . artisten heter shawn desman och denna killen har jag älskat sen day one jag såg dansfilmen Honey med jessica alba i huvudrollen . (denna låten är med på soundtracket till filmen) . jag anser att han är en awesome artist , jag anser även att låten är helt oerhört back in the days och wonderful samt eftersom att jessica alba personligen är med i videon så får den bli
song , artist n video of the day !






peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0