i ain't no fool for u !

yep , just nu är allt lite tokigt . people come , people go . vet inte om ja ska skratta o va glad eller om ja ska grina o va ledsen pga alla förändringar som sker ? asså i mina ögon känns det alldeles underbart så som det är just nu , men samtidigt .. saknad är något väldigt jobbigt för mig . jag har alltid haft svårt för att släppa taget ...

***

igår var en alldeles kanonmysig dag ! vaknade lagom sent med nea bredvid mig i sängen .. efter ett tag blev det sushi o mysmys till en film . sedan begav vi oss mot fiskebäck o satt barnvakt åt gullegrisarna ! vi gjorde pärltjofräsgrejer haha . sjukt längesen ja gjorde sånt , men kul va de ! de blev lite olika roliga saker , bl.a en basketboll , "kopia" av en av mina sneakers , ett kors osv (se bilder nedan) ..
efter detta blev det hem till henkepenke för att kolla film . det blev nån jävla svensk action - va la sådär va ? hahaha henke trodde ja skulle tycka om han "badboyen" men näe , icke !

idag var jag på arbetsintervju , kändes kanonbra men vi märker väl i nästa vecka om dom hör av sig o vill ha mig eller inte hahaha . I NEED A JOB , I NEED CASH - så ja hoppas på de bästa just nu !
därefter blev det hem till systeryster o ut på promenad i solen med barnen ! casper åkte lite i backen o felly somnade i vanlig ordning haha . sedan blev det super mario för hela slanten ! har typ ont i tummen för ja spelat så mycke tevespel haha föööör längesen misstänker jag !
sedan blev det hook me lilla bengan som ja inte sett på 10 000 år ! efter lite slisk hamburgare på mcdonalds o hook me sosso begav vi oss till henke för att äckla oss o kolla på film haha . sedan kom nea o diverse av henkes vidriga polare haha . vi kollade på 187 och blood in blood out - BÄSTA !




nu ligger jag här hemma i sängen o funderar på typ 10 000 olika saker ....





mums

victoria o linnea ♥

elias snutteplutt n myself

en basketboll ? jajjemän ;)

frölunda style ? haha jovisst varför inte ..

min busiga sneaker o mitt feta kors !

casper i backen

däckad felly



peace .


Kommentarer
Postat av: martin

fett att du gjorde om dina sneakers till ett örhänge! det kallar jag kreativt!!

2010-02-12 @ 15:05:20
Postat av: vickey

haha tackar :) javisst är dom lovely !!

2010-02-12 @ 15:42:27
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0