liite tokigt , liite oplanerat !

mmmm för så kan det gå när man är lite toooookiiig ! hihi .

i fredags va ju tanken film , äckla sig lite , äta chips o bli tjock . men näe , när man hänger med oss vet man aldrig riktigt va en kväll kan sluta med . denna fredag sluta iaf i totalt fyllekaos hehe . lite random förfest hos mig , därefter vasastan o sedan parken liksom .. vad hände där menar jag ? efter mycke dans , förföljelse , alkohol o lite annat bus blev det färd mot nea för en liten sleep over ! vakna me katten i ansiktet - otroligt trevligt ! jag , allergisk ? nänä .
sedan blev det färd hemåt då det dukades upp för familjemiddag hemma :) syster med barn , bror o mormor o såklart ma o pa - alldeles underbart ♥ älskar när vi samlas så ! sedan åkte ja me hem till syrran för o plugga lite matte med casper , undra egentligen vem som lärde vem ? hahaha man är ju inte direkt ett geni liksom .. räkna multiplikationstabellen på fingrarna när man är 22 år ..
ja menar det är ju helt normalt hehe .
sedan åkte ja hem till henke för att kolla på film , då bjöds man på middag o grejer ! kanontrevligt ! sedan blev det komedi o skräck , som iaf jag tittade på .. henke hade fullt upp med sin jävla fotboll o snoka runt på min jävla iPhone liksom hahah liiiite tokigt !


lite persilja i rosé vinet kanske ?

nea körde all in - ajjemän

i love u , mina änglar !

ojdå så tokigt .. va e de för jävla flin vi ligger inne med liksom ?




nu e ja iaf hemma i sängen , djupfryst ! kallt ute ? nääe inte alls .. imon blir det basket med älskling o därefter kan det vara så att det sker busigheter ;) hihi .

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0