just another manic monday

idag är en slapp dag .. ja kände det redan när ja vaknade att det inte skulle ske många knop idag . sitter o väntar på att telefonen ska ringa från jobbet ja sökte förra veckan , men inget än så länge :/ nea e på väg hit nu .. göra lite frukost kanske ? hihi e lite hungrig nu .. sedan ska vi nog titta på en film o ja ska städa iordning här ! kaos me alla kläder nu - illa ! städa ur garderoben snart kanske ? mhmmm ....

den här låten stämde in nåt helt GALET på mig för inte sådär jättelängesedan !
alla som känner mig väl vet också att jag älskar live musik ♥
helt sinnes vad Beyoncé får mig att rysa !








peace .


Kommentarer
Postat av: Didi

Lyckan över att ha kommit över något som funnits där i flera år och som man gått på eld och vatten med är den bästa som finns :) Även fast man haft sina bra stunder så är det ett kapitell i livet. Man stänger de gamla och öppnar nya :)

UNDERBART! =D

2010-02-16 @ 12:07:38
URL: http://didica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0