jahopp ..

det blir med andra ord alltså inget malmö för min del :/ it sucks to say it loud , men så är det . inte mer o göra än o acceptera .. kommunen ansåg att "utbildningen är på tok för dyr" för att betala den , trots mitt tjat om att det kommer ändra mitt liv o hela min situation i framtiden .. näe men gud varför bry som om det ? det verkar ju ännah jääävligt onödigt ! kommunal-råttor är ni . svin . usch jag hatar er !!!

tur som är har man ju en plan B , även om den planen inte är första handsval så blir de nog riktigt bra det med .. om detta inte går vägen dock då vet ja fan inte va ja gör hahaha då kommer jag nog bara skratta åt situationen o åka härifrån - trots att ja inte har nåra pengar . ja åker ändå o lever på det som kommer i min väg ..


*

om ni ser mig på stan idag , bli inte rädda .. i aggression imorse färgade håret och det gav sitt resultat haha ja är helt svart i hela pannan o på kinderna typ :P så kan det gå när man e upprörd ! det kan även hända att mascaran rinner då ja fortfarande är brutalt irriterad .. så som sagt , if u see me - don't be scurrrrred . it's just me having a melt down :)

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0