jahaaaaaa säger du !

den här helgen har varit som den har varit hahaha .. i fredas va chillilei hos sosso me massa chips o dricka o gottis , film maraton ? jajjemän . en av filmerna vi kollade på hette "den vita masaien" , den tycker jag att ALLA borde kolla på - om ni inte redan sett den då ..

i lördas vakna ja hos sosso seg som en snigel , tog mig hem o fixa iordning för att sedan åka hem till julie me sosso o förfest på lite kapten&cola o vin såklart ! därefter blev det vasa viktoria då vakten på vasastan prompt bestämde sig för att vägra släppa in julie , trots att hon har vip kort ? dock hade hon glömt det hemma , men shit .. inte så att det är första gången vi är där :S jisses !
därefter blev det fylla o full fart då stef nea o challis kom till viktoria haha . sedan blev vi fulla o hungriga o efter samtal med cp vakter så gick vi o åt mat . e så jävla trött på den här stan nu så jag spyr !!! det e fan roligare o festa på en måndag än på en lördag hahaha bara idioter överallt på helgerna ... blääh .

anyways , här kommer lite bilder från helgen som ja spenderat me mina älskade vänner ♥



gapskratt i baren

haha humor fångad på bild !

pose utanför vasastan haha

nea love o jag - gapskratt återigen ? jaaaa






peace .


Kommentarer
Postat av: Du vet inte - TÄVLING

visst är den bra :)

2010-02-01 @ 13:32:40
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0