i'monlygonnabreakyourheart

just nu sitter jag o kollar på "tough love" som går på 3an . nåt program om brudar som har svårt att acceptera sig själva så de kan inte heller acceptera kärlek eller nåt liknande .. ganska intressant faktiskt ! förutom att det är drama 99% av tiden haha så säger han snubben som håller i allt massa smarta grejer !

för övrigt har ja blivit medlem på en hemsida där man får gratis checkar på bio ! inte för att ja fattar nånting av vad fan man ska göra haha men jag älskar ju bio så ja tycker alla som inte tackar nej till en gratis bio check ska klicka på länken nedan o bli medlemmar ni också :)

http://gratisbio.se/?RecruiterID=269599
 





peace .


Kommentarer
Postat av: henke

tung javla forortsbild. trojan din e packig som fan kopt pa vart gammla kneg skulle ja typa pa

2010-03-10 @ 01:19:13
Postat av: vickey

henke nu tycker inte ja du ska va sån jävla hater ! vet att du älskar mig o mina adidas ;)

2010-03-12 @ 01:05:09
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0