fresh princess

näe skämt osido , såg ett avsnitt på 5an idag me fresh prince i bel air . asså VARFÖR slutade dom visa det ? fan va ja älskar det programmet , lätt den bästa komedi serien EVER ! ♥ anywayyys .. imorgon blir det som en ny , fresh start för mig . jag börjar mitt nya jobb imorgon o det känns awesome ! det blir väl lite introduktion kan ja tänka mig , ni vet fylla i papper o titta mig omkring o hälsa på folket som redan är anställda osv . it's gonna be fun :)

***

dagen har jag spenderat hos min syster , sov där inatt då jag ej orkade åka hem igår kväll efter att jag passat mina små grodor & haft myskväll med gaby , nea & stef . hela dagen i princip har jag o gaby nördat oss framför teven o spelat super mario i mjukisar o t-shirt :D intelligenta ? ajjemän ! hahaha . sedan blev det ett stycke barnpassning till då gaby jobba sent o daniel va fast me lastbilen i norge . älskade julie kom o joina mig en stund , sedan åkte vi hem o gosade i min säng :) julie kliade mig på hela kroppen - överskönt ! i ow u one love ;)



jag saknar Egypten , jag o emmi hade det helt amazing där ♥



peace .


Kommentarer
Postat av: emmi

ohhh jag saknar det med =( prata med mario idag och han sa att det var jäte fint väder där nere nu och att han sakna oss...men vi måste dit igen <3

2010-02-25 @ 00:08:39
URL: http://emiliehoronyi.blogg.se/
Postat av: vickey

åh ! ja asså , jag saknar båtturerna så jag dör verkligen .. bara ligga i solen bli stekt - bokstavligt talat hahaha :D <3

2010-02-25 @ 00:15:15
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0