fix up look sharp

idag är det fortfarande snö ute o jag mår lika dåligt som ja gjort över det sen day 1 då det lade sig på gatorna . jag är riktigt upprörd över detta snökaos då jag tyvärr inte trivs i det . hellre sommar o sol , kort kjol & bussar samt vagnar som går i tid ! det känns lite som om att alla bara gåt o väntar på bättre tider nu , på att snön ska försvinna så man kan återgå till sitt normala liv o vara i balans . allt blir så fel nu :/

anyways ; idag ska ja fixa en frisyr på Nea , så kanske borde väcka henne ? haha . she's gonna be my guinea pig ! sedan blir det in till optikern då dom va mongolider igår o tvingade mig ta med ett jävla papper för att kunna utföra syntestet ? fattar fortfarande inte va det är för papper men ja går dit ändå . sedan blir det hem till syster för att passa änglarna ett par timmar tills Gaby slutat :)


klämkäck eller ? haha .



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0