finally friday

denna dagen lär väl dock inte skilja sig så mycke från dom senaste dagarna ? haha . ikväll blir det film maraton hos henke då jag känner att jag inte orkar med att festa på stan . jag stöter bara på folk jag inte orkar med så det verkar ju lite onödigt att gå ut o försöka ha kul då ...



underbara Jennifer n myself @ julafton 2009 :)


ikväll ska ja äta mig tjock o mätt på godis , chips , choklad , pizza , thai mat - ja egentligen allt som kommer i min väg :D muhahhaha DET E DAGS FÖR FREDAGSMYS !
men först en dusch , inte lukta usch stå högt i kurs - för det är glasssiiiiiiigt !



peace .


Kommentarer
Postat av: sosso

tvätta dig!

2010-02-12 @ 16:59:09
Postat av: vickey

ta du o svabba av dig lite döh !

2010-02-12 @ 18:12:52
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0