changes

things will never be the same , that's just the way it is - 2pac

jag har funderat JÄTTEMYCKET senaste dagarna på hur i helvete ja ska klara mig i malmö , om det nu blir så att jag flyttar dit ett år pga min utbildning ?!?!?! asså hur i helvete ska ja klara mig utan mina vänner här hemma ? hur ska ja klara mig "ensam" ? hur ska ja klara mig finansiellt ? hur ska ja klara att va ifrån familjen ? hur ska ja klara av att klara av mig själv ?!?!

dock slog det mig idag , att jag är faaaan en survivor egentligen ! jag har övervunnit de flesta av mina rädslor genom mitt liv . bl.a har jag hållt en orm - som förr var min största rädsla i "djurväg" förutom spindlar som jag ALDRIG kommer röra någonsin (jag dör hellre) , jag har dykt i fucking jävla havet där det kunde kommit en haj när som helst !!! ja va livrädd men gjorde det - 2 ggr dessutom på samma dag ! jag har i alla år ja levt varit livrädd för att flyga - men denna rädsla försvinner allt mer ..

DOCK SKA VI INTE GLÖMMA att mina älskade vänner genom åren alltid har varit vid min sida och stöttat mig genom dessa traumatiska (ja för mig va dom det) händelser , men jag vet att mina vänner är dom bästa och trots avstånd så kommer ni finnas där för mig ändå - exakt lika mycke som ja kommer finnas där för er , trots avstånd ♥


ursäkta mitt blödiga inlägg men sån här är jag .. just had to get it off my chest !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0