barn-basket & film-maraton

igår va de ju halvkul o vakna kl 10 av klockan då ja kom hem ungefär 7 på morgonen haha men va gör man inte för sin lilla älskling :) basket träningen började kl 3 så va ju tvungen o gå upp o försöka nyktra till o ta sig till frölunda .. efter diverse stress o promenad me nea i snön kom ja fram till hallen . det gick jättebra för min lilla älskling :) n he loves it too - det är det mest underbara !


övning ger färdighet :)

***

efter träningen begav ja mig hem till sosso , där ja befunnit mig i ett dygn ungefär hahaha ! vi har haft film maraton så de står härliga till ! vi har sett taken , precious , the passion of the christ & min favorit film med min älskling - ATL ! finns det någon snyggare människa än Tip Harris a.k.a T.I ? nej . det gör ju inte det :)

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0