artist of the day ;

artist of the day går idag till min fina Darin ! jag veeeeeeeeeeeeeeeet alla kära vänner , jag vet att jag är en nörd som lyssnar på hans musik o tycker han är söt - JAG VET ! men hans musik är betydelsefull för mig o oavsett hur mycke ni älskar o mobba mig för det så är han fortfarande en av mina favoriter :D
Darin gick igår vidare direkt till final i Melodifestivalen , självklart röstade jag på honom o va supernöjd ;) hahaha . hoppas alla tittar på finalen o ger en röst till Darin för min skull :) ♥
anledningen till att han blir min artist of the day är för att jag tycker han är stark som person som inte tar emot nån av all den skit som haters ger honom . bara för att han är gullig o har en bra röst o 99% av hans fans är 14 betyder itne det att han är kass som artist ! ni e alla bara jeallous ;)




då låten "Out Of My Lfe" inte kommit ut på youtube än så lägger jag in denna låten istället , som har ett riktigt amazing budskap . så snälla , även om ni hatar Darin - lyssna !





peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0