alkoholförgiftning & influensa

yes , så avslutade jag min helg .. helt underbart ! not !!! för andra gången under mitt 22 åriga liv råkar jag ut för det här , helvete dååå ! som tur är mår jag mycke bättre idag men min kropp känns helt förstörd o svagare än ever så jag misstänker en influensa asså :/ förjävligt , yes indeed !

just nu ligger jag i sängen o kollar på ellen degeneres show , ska ta o kolla igenom paradise hotel avsnitten nu som ja missade förra veckan - ja menar nu när ja ändå har tid över muhaha .

***

ikväll kommer outsiders på 5an kl 20.00 - missa inte ! nån stukad brud från bondeland som påstår sig få panik av att titta på feta människor ? hon kan ju knappast va normal om hon anser att det är sådär , att hon får panik av att bara titta på dom ? hahaha näe gud ja vet itne om ja ska skratta eller gråta åt sådana människor !

nu ringde det precis från dolt nummer , typ 2 signaler .. såååå ring gärna upp igen om du ville nåt . HATAR dolt nr haha .

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0