a female soldier

ja det är ungefär det folk brukar jämföra mig med . men vet ni vad ?
jag förstår inte riktigt hur det kan stämma ?!

visst , jag har mina dagar då jag känner mig världsbäst .. det kan ja absolut inte neka . det finns dagar då ja känner mig snyggare än alla andra runt omkring mig , det finns dagar då jag känner att oavsett va ja gör så är det rätt o det finns dagar då jag anser att jag är president o kan bestämma ! självfallet så menar jag inte att ingen annan omkring mig har nån betydelse , eller att bara mina åsikter räknas , eller att nån annan är ful . ibland känner jag bara så , o det har jag ofta fått cred för - att oavsett vad folk anser eller oavsett vad folk påpekar så bryr jag mig inte men jag är inte heller respektlös mot någon eller skulle göra någon annan person illa . det är helt enkelt av den anledningen att ja bestämt mig för redan innan att today is my day .

jag kan ha många sånna dagar , det vet mina närmsta vänner om haha . men jag kan också ha mina svackor ! jag har dagar då jag gråter , jag har dagar då jag känner att ja inte räcker till , jag har dagar då jag inte känner för att prata eller vara med någon för jag är för ful o jag har dagar då jag känner för att bara försvinna . då undrar jag ; hur funkar det ihop med att ja ofta får höra att jag är så över social , sjukligt självständig o alltid på bra humör ? det kanske inte ni har svar på , det förväntar ja mig inte heller . ja ville bara dela med mig av mina tankar . antar väl att det ja försöker få fram är att även den mest självsäkra har sina tvivel .




peace .


Kommentarer
Postat av: J

Wow.. Härligt att se en kaxig tjej som kan dela me sig av sina inre tankar.. Modigt!

2010-02-25 @ 00:45:29
Postat av: vickey

tack , antar jag :)

2010-02-25 @ 09:31:29
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0