well said ,mini moose !

okey , typ ingen förutom sandra är med på va ja menar med min rubrik hahaha but still - FÖR roligt ! "iiiiiih" hahaha asså näe gud ja måste sluta skratta åt de där nu :P

inte långt kvar till valborg & vårbalen nu , tjoho ! har längtat ända sedan förra valborg , hade sååå roligt då ! ska väl inte påstå att ja minns jättebra men vet att ja mötte upp nea , emmi o alex o gick till vasastan haha kanonknas ! "jahaaaa säger du o tappar ut hela min väska!!!" GAPSKRATT på den kommentaren säger ja bara haha .. vi får hoppas att det kommer nya roliga minnen även detta år :)

idag har jag jobbat 8-15 på ica , sedan satt full fart inne i stan för att finna en klänning tills imorgon , därefter blev det jobb på folksam & sedan en liten fika sväng med ilda & dave + sällskap o en liten söööötnöt bebis hihi :) hittade i vilket fall en GRYMT snygg svart klänning som matchar me mina shuz o överheta svarta naglar ;) love it !!! det lär fotas en hel del imorgon så nya fräscha bilder kommer snart hahah känner mig såååååå tappad utan min iPhone då ja varken kan kommunicera , fota eller va inne på nätet lika mycke som ja brukar ! men snart ska väl fanskapet va klar hos doktorn så ja kan uppdatera med bilder igen :D


vårbalen 2009





peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0