tiktokontheclockbuttheparteydon'tstop

satt o funderade för en stund sedan på hur fort tiden går egentligen .. ja va hemma runt halv 12 ikväll från mys hos stef med ilda , oså börjar jag jobba om 12 timmar & om 24 timmar är jag hemma ifrån jobbet igen .. alltså , jag menar morgondagen kommer gå sååå fort ! precis som denna dagen har gjort ! visst tycker jag det är underbart , för det innebär att det är färre dagar kvar tills min utbildning börjar - men va hände med att njuta av dagen som är ? haha verkar inte som om vi har tid med det just nu ...

hoppas inte nea glömde lämna nyckeln i skåpet förut så ja kommer in imorgon , då min lilla älsklingsgroda ska på utbildning hela dagen hehe men det märker vi när vi e där !

nu ; 2½ män - därefter ; sängen :D



peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0