sushi o dans = kärlek

idag kom ja o nea hem från båstad vid 2 tiden , därefter blev det hemfärd till mig .. vi köpte me oss sushi som vi gladeligen tryckte i oss :D därefter åkte nea till jobbet o stefanie anlände .. vi kollade lite tv , sedan blev det färd mot konserthuset & JUST MOVE IT finalen :) jag måste få säga att kära ashkan är så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA grym , mygod va duktig den killen är asså . han va först ut bland finalisterna o gjorde hela showen ! sedan kommer deras crew akatsuki in o kör sin grej o bara ägde - lovely ! dom vann kategorin showcase , som dom förtjänade det :)


ashkan o jag på den gamla goda tiden haha . ashki poppar & jag breakar - lovely !


www.projektakatsuki.tk

SOM JAG SAKNAR DANSEN :( helvete ...


peace .


Kommentarer
Postat av: Anonym

breaker du vickan??? det visste inte jag? FETT!

2010-04-09 @ 01:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0