it'sonlywords.butwordsisallihaverightnow.

satt o tänkte lite förut när jag satt o åt frukost , på en del saker jag har gått igenom i mitt liv . det som mest irriterar mig och som jag fortfarande inte kan förstå , är hur du kunde sätta en kniv i ryggen på mig så ? jag saknar dig och våran vänskap varje dag , trots allt som hänt . men ändå vill jag inte ha dig i mitt liv mer - du är meningslös för mig samtidigt som ja en gång älskat dig som en syster och har svårt att släppa hur du kunde göra såhär mot mig och våran vänskap . vi har nog delat allt genom åren , t.o.m blod svett o tårar . vi har delat saker som ja inte gjort med någon annan och ställt upp för varandra som jag inte gjort för någon annan - ÄNDÅ kunde du med att förstöra allt ? vet inte varför ja skriver om detta , känner väl nånstans inom mig att ja inte fått ett avslut ?! att jag inte fått ett ordentligt svar på VARFÖR du gjorde så som du gjorde - 2 gånger ?!?!?! begär inte ett svar heller men ja hoppas för din egen skull att du aldrig gör sådär mot någon annan igen , trots att "det är sån du är" . jag gick emot mina principer för att försöka få dig att förstå hur mycket du sårade mig , vad händer då ? jo , DU börjar "hata" mig .. som om de va JAG som gjort fel ? enligt mig gjorde jag jääävligt fel , n trust me nåt sånt kommer aldrig upprepas men varför i helvete reagerar DU ? enligt dig är ju sånt okey ??? anyways så vill ingen , trust me , INGEN ! vill ha en vän som är så egoistisk som du är . so next time u better think twice .

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0