mysfaktor !

den här helgen har varit helt LOVELY ! verkligen LOVELY ! i fredags efter jobbet åkte ja hem till nea , va där runt 11 på kvällen .. mys , chips & film me sosso o nea , därefter däckning runt 5 på morgonen för min o sossos del haha . upp kl 6 för att ta mig till jobbet på lördagen - mm härligt ! haha . efter en inte alltför trött jobbdag åkte ja hem o packa & fixade till mig för att sedan åka hem till stef på påskmiddag med hennes familj o släkt :) efter MUMSIG måltid samt efterrätt mötte ja upp nea när hon slutat jobbet för att sedan åka till centralen där vi tog tåget mot Båstad :) vi va nere runt halv 11 o när vi väl va framme blev det myyyys i soffan ! i går blev det en härlig promenad i regnet för min , gaby , nea o fellys del . vi vandra genom hela båstad o käkade glass i regn haha helt underbart ! väl hemma igen blev det mys framför brasan o massa yatzy-spelande ! har varit såååååå skönt att bara få slappna av ett par dar , som sagt - LOVELY !

peace .


Kommentarer
Postat av: Pearl

Åh Båstad, vilka minnen. :)

2010-04-06 @ 17:05:14
URL: http://www.twitter.com/PearlAkesson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0