LOVELY LIFE !

idag har jag varit sådär lycklig som gör att man är sådär glad hela tiden :D dagen började imorse hemma hos mig då ja vakna upp me käre stef bredvid mig ! därefter blev det jobb hela dan dock :/ missade årets första riktiga vårdag - men ja e lika glad för det :)
sussi förgyllde min morgon genom att ge mig komplimangen att ja har fantastisk hy o ser ut som en docka :D hon är för underbar , säger alltid så underbara saker o hennes närvaro på jobbet gör mig alltid lika glad ♥ !!! sedan kom det 3 män (ej i sällskap då) som frågade mig om jag va jugge / serb . nu kanske ni undrar va som va så jävla underbart me de ? o de va väl inget underbart egentligen , ja blev bara glad för ja tycker brudar från balkan är några av de snyggaste , iaf 97% av dom haha . så därför tog ja de som en komplimang :)
efter att ja jobbat över 2 timmar så tog ja mig hem , bytte om fort som fan o mötte sedan upp mina små älsklingar som befann sig på la sombrita ! det blev några glas cider o kackel i vanlig ordning om ditten o datten - jag älskar oss :) ♥
när jag sedan kom hem snacka ja me min älskade stine om allt mellan himmel o jord , älskar våra uppdateringar :D o vet ni vad ? SNART KOMMER HON HEM :D ♥ jag blev så jävla glad över detta besked , o ja blev ännu gladare då hon meddelade att hon inte åker till cypern ! yayyyy :D min älskade kalkon är snart hemma igen :) åhhhh som ja ska krama om henne tusen gånger om när ja ser henne ! mwah*


älskling !

nu blir de nana , upp tidigt imon o jobba sedan hooka me min groda nea o hitta på nåt busigt i vanlig ordning ;) hihi alltid lika kul o vara spontan !

peace .


Kommentarer
Postat av: H

Härligt att läsa att du är lycklig gumman! :)

2010-04-08 @ 00:21:00
Postat av: Didi

Man tackar =D =P Hahaha!



Ne men sant faktiskt, man skulle kunna tro att du är lite balkan du med :)

2010-04-08 @ 10:49:01
URL: http://didica.blogg.se/
Postat av: vickey

H , tack :D



Ilda , hahahaha söt du är ! men fan det är sant asså , iranie brudar o balkan brudar har fint hår o fina ögon - något som många skandinavier faktiskt inte har ! tyvärr :P

2010-04-08 @ 22:41:27
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: Didi

Jo men fan ögonen har ju ni :) Dom kristall blå :)

2010-04-09 @ 11:27:02
URL: http://didica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0