lovely life

igår var en riktigt underbar dag , den gick inte riktigt enligt planerna men det är okey haha så blir det ibland . speciellt om man inte har en telefon så man kan kommunicera som normalt folk !

anyways så åkte ja hem till min kära sussi o drack kaffe o myste me bulle & barn & katt i några timmar :D sedan blev det färd in till stan o ett stycke glass-ätande i solen för min o sussis del haha barnen däcka i baksätet hihi , men de va myyys ! sedan åkte ja hem till syster en stund där det va fullt hus me casper + vänner , bror & carro & gaby o daniel o naturligtvis felly som det va full fart på haha . sedan kom mami o hämtade mig o släppte av mig hos julie . väl hemma hos julie blev det mat , massa cigg & sedan klippte jag henne . det blev min första uppklippning någonsin o tamejfan va grym jag är ! förlåt men ja rockar fan :) hihi . julie verkade va kanon nöjd då hennes fina fina lockar kom fram igen o benan la sig snyggt - de gillar vi ! sedan blev det en liiiten sväng till vasastan för ett par glas vin . ja ni hörde rätt - 3 glas vin blev det sedan gick vi hem till mig o sov :) MYS !

idag har jag jobbat o nu ligger jag hemma halvt död i soffan o bara njuter av att vara ! imorgon blir det jobb tidigt igen men sedan blir det hook med flickorna o antagligen utgång :)♥


love n me @ vasa viktoria sommar 2009




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0