love it !

fick mina kläder från nelly idag , dom hängde på dörren nu när jag kom hem ?! haha anyways , köpte 3 plagg - ett svart linne med runda nitar , en vit tre-kvarts-arms-tröja med fluffiga armar samt en granitgrå tre-kvarts-arms-kavaj .. aldrig nååågonsin har jag varit så nöjd med klädköp som nu asså ! gosh i just love these clothes :D

det här med internet är farligt visserligen .. sitter nu inne på HM o spanar , det brukar aldrig sluta bra hahah oså ska ja möta ilda om ett tag o strutta runt i stan o kolla på skor .. känns ju säkert ?! haha !





peace .


Kommentarer
Postat av: Didi

Omg! Jag spriiiiiiiiiiiinger! Hahah sorry

2010-04-20 @ 17:30:37
URL: http://didica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0