don't go chasin waterfalls ..

.. näe det verkar ju onödigt att kasta sig ut på för djupt vatten - speciellt
om man inte kan hantera situationen . att folk aldrig lär sig ..
men å andra sidan är det inte mitt problem så jag lämnar grubblandet över till dom .

*

idag har jag jobbat hela dagen , medans det har varit strålande sol ute . jag känner mig sjuuukt jävla nöjd med dagens insats då ja faktiskt inte gnällt en endaste liten gång ! inte ens om hur synd det är om mig för att ja är inne hela dan , eller hur tråkigt det är att jobba då det är sol - FÖR JAG TJÄNAR PENGAR haha . omg så gött det ska bli att få lönespec denna månad :) lovely !

sitter för övrigt o spanar sneakers - ovanligt ? kanske inte haha men anyways , hitta ett par sjukt snygga adidas ! har redan denna modellen fast i vit/svart , som ja fick på min 21 års-dag av mina älskade grodor :) men den här underbara färgen , asså näe det är nästan så ja slår till nu med en gång ?! why wait ?





imon är jag ledig :D yay !

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0