disturbia

OMG ! jag är kär !!!

asså detta visste jag egentligen om för lääänge sen , efter ja såg Constantine 2004 & Transformers 2007 första gången . Shia LeBeouf är HET ! asså hjälp miiig ! sitter just nu o kollar på disturbia som han är med i o den går på femman , o han är sådär töntigt het samtidigt som han är sexigt smart - o dom ögonen ?!?!?! please snälla nån döda mig direkt istället ! han är född 86 o han är mitt nästa mål , eller nåt hhaha han är absolut INTE min typ över huvudtaget men oavsett så är HAN HET ! ♥ antar väl att hans roller spelar stor del också , han är alltid så romantisk o härligt charmig samtidigt som han är creepy förvirrande men samtidigt galet spontan . precis sådär som jag vill ha det :) lite konstig med andra ord hahaha .


hahaha gullefjuuun ! överhet i sin roll i Transformers iaf , jaaaa !



peace .


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är konstig! han är inte het någonstans?? min tånagel är sexigare än vad han är!!!!!!

2010-04-24 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0