boogiewoogie

min underbara papi hjälpte mig att fixa en kassabok förut , asså SHIT vad sjukt det är att få ordning på alla pengar o se vart fan allt verkligen tar vägen ! nåt ja måste fixa är mina mobil räkningar ! bara denna månad lägger jag 4.313:- på telefonen & abonnemang . gah - helt sinnes !

imorgon är tanken o planen att ska ja klippa carina misstänker jag , sedan blir det hook me nea för att därefter ta mig in på kontoret o jobba litegranna . ska bli sååå kul att träffa sandra igen :D alldeles för längesedan ja såg den underbara tjejen ! därefter blir det kanske en liten tur med bilen om inte planen går utför haha .


hjärtat o jag en busig kväll på Heaven 23 efter jobb på mässan .




peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0