bittersweet

idag är jag bitter samtidigt som jag är lycklig !
jag är bitter för att ja inte kan vara med i ali o samis musikvideo-inspelning idag pga att jag jobbar :( jag älskar verkligen dom grabbarna o är så himla glad att dom ens vill ha med mig i videon , o så kan jag inte ?!?!?! det är inte rättvist :(((((
jag är lycklig för jag har mina underbara vänner , nya som gamla vänner som ger mig ett leende på läpparna varje dag :) vad vore jag utan mina vänner ? jävligt bra fråga ! jag är så glad att alla ni som jag har omkring mig är just ni - för jag älskar er allihopa !

igår kväll efter jobbet blev de grillchill hos nea med stef o hanna . riktigt mys ! synd att nea har katter för ilda couldn't make it eftersom hon har bebis i magen o då vågar man inte riskera för mycket me tabletter o skit ! :( men nästa gång så ska vi busa allihopa :) fredagskvällen blev galet spontan efter fikan haha . det började med vin på condeco - varm choklad för ilda o bebisens del då hihi , därefter blev det vasastan en sväng o lite fylla haha hur det kom sig att vi blev packade vet ja inte .. men i vanlig ordning skyller jag på stef o hennes shottar :)


baby Alice n me :)



idag blir det jobb till 22.30 - kul !
peace .


Kommentarer
Postat av: Jennifer d

Hej=)

Inte vara så bitter du fick ju jobba me oss underbara på ica :p

2010-04-19 @ 10:42:35
URL: http://rovardotter.blogspot.com/
Postat av: vickey

hahaha du e la för söt Jennifer :) det e iof sant , konstigt nog va ja faktiskt glad på jobbet pga av att ni e så goa allihopa ! :)

2010-04-19 @ 20:58:15
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: jennifer deak

du är go du med ;)

2010-04-20 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0