alltid lika härligt att höra anonymas åsikter .. öhhh

Postat av:

jag tror inte folk stör sig på vad du skriver, om dom gillar det eller ej...det är bara det du skriver som är bullshit, what goes around comes around gumman ;-) verkligen, du är ingen jävla ängel

2010-04-11 @ 00:50:35

det enda jag vill säga till den här kommentaren är - snälla sluta vara anonyyyym ! omg har du nåt att säga så säg det , fine , men det enda ja begär är att folk står för va dom tycker .. antagligen känner du inte mig om du skriver " verkligen, du är ingen jävla ängel" för alla som ens känner mig LITE vet att jag absolut aaaaldrig skulle påstå att jag är en ängel .. i do bad stuff , MEN JAG STÅR IAF FÖR DET . gör jag ett misstag så rättar jag mig efter det , om JAG anser att det är ett misstag - inte någon annan . en sak som är viktig att komma ihåg är att det alltid finns olika sätt att se på en situation . och återigen , tycker DU att saker o ting ja skriver är bullshit o irriterar dig på mina ord eller vad som helst - sluta läs ? som sagt , i ain't forcin ya ..


peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0