worried ?

ja känner mig lite konstig .. som om ja e ledsen över nåt fast jag inte är det ?! som om ja har mycke att tänka på - eftersom ja har haft galen huvudvärk hela dagen . visst , det är mycke som pågår med mina små vänner omkring mig & alla mår inte direkt bra & sånt gör även mig nedstämd ofta & får mig att tänka & må dåligt själv ... som ett litet tak över mina egna problem som ja försöker hantera emellan alltihopa . men ja vill inte må dåligt pga det , ja vill vara stark för deras skull & kunna hjälpa till men det är svårt när det blir mycke på en gång från olika håll .. o just nu känner ja nog inte riktigt att ja hänger med nånstans , alldeles för mycke tankar om allt & ingenting . ibland önskar ja att ja kunde dela på mig eller att alla problem i världen försvann - gud va skönt de skulle bli då :) men man får väl se de från den positiva sidan - efter regn kommer solsken !


this one is for all my lovely ones out there ♥

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0