what a weekend !

i fredas SLAPPADE ja som aldrig förr ! hahaa chilla hemma hos stef heeeeeeeeela dan verkligen .. vi låg i soffan & kolla på tv , vi låg i sängen & kolla på tv , ja låg & kela me grisen & kolla på tv hahahaha n so it goes on n on :P men de va soft , riktigt soft ! vid 6 snåret ungefär tog vi oss i kragen , mötte upp emmi & åkte hem till mig för att ja skulle färga håret & fixa outfit till kvällen :) vi åkte hem till sosso & apo , hälsade på nya familjemedlemmen Timmo - så söt ! därefter blev det full fart på sminkning & förfestande hos stef ! julie & nea joinade oss & kvällen va tänkt att sluta på BLVD då parham & diverse andra rappers hade spelning där , MEEEEN kön va så jäääääääääääävla lång & det börja regna & grejer så vi kicka till vasastan istället :)
lördagen va bakfull till en början haha , sedan tog vi oss hem till stef & däcka återigen i soffan ! hahaha mira kom till stef en stund & myste eftersom hon åker till NORGE på måndag ! hahahaha va e detta ? säger ju de , jävla norge .. tar alla våra underbara människor i sverige ifrån oss :P u better not be away for long ! overall så blev iaf lördagskvällen en riktigt myskväll later on hos emmi me alla mina små flickor :)
imorse vakna ja kl 7 hos emmi & vi gjorde oss redo för häst-äventyr haha ! emmi & bullen did good today , rev bara en bom under omhoppningen vilket e ett jättebra resultat för min lilla snuff & hennes man :D


Timmo e snuffetuffen längst till höger :)

*

imon ska ja & min sötnos malin till tylösands hotell & jobba för företaget på en liknande bil-mässa :) ska bli riktigt skoj , alltid lika kul & jobba me malin eftersom hon alltid har ett leende på läpparna & massa intelligenta tips & ge mig :D hahahahaha en såndär smart person som ja kan behöva träffa då & då för att inte tappa fattningen helt :P på tisdag blir det jag & gaby som kickar till tylösand för ytterligare en dags jobb , ska bli underbart det med eftersom ja inte sett nån utav dessa tjejerna since like forever :( ♥ ibland kan en dag , en vecka - kännas som en evighet ....

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0