myyyyyyyyyyys

de blev inget besök hos min bror ikväll , hann inte riktigt me de :P kicka direkt hem till stef för en vin&mys kväll me lite girltalk & annat tjöt :) nea min lilla snuffi va galet trött & seg efter jobbet :/ lillgrodan .. sedan kom nanna & joina oss :D efter 4 glas vin & galet mycke kedjerökande la vi oss i soffan & körde ja har aldrig bara för rolighetens skull , sedan titta vi på tv & åt popcorn :D MUMS ! att pirates of the carribean va på tv gjorde ju inte kvällen sämre ! captain jack sparrow - jatack !

idag blev de inte mycke fotande men nea tog ett kort på mig me sin nya nokia - sjukt överavancerade - telefonjävel hahahaha , jag ser ut som en anka :P



peace .

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt är du! hehe Du ser verkligen ut som anka, fast en gullig anka!=)

2009-09-12 @ 10:04:05
Postat av: erik

Kram

2009-09-12 @ 10:04:42
Postat av: nea

ohhh mitt söta lilla anklår...=) barnpinne gädda.. allt va du nu e... puss

2009-09-12 @ 13:15:20
Postat av: vickey

hahahaha du e såå söt nea <3

2009-09-14 @ 00:59:29
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0