update

i lördags blev de spontant ändrade planer haha .. julie kom hit efter hon jobbat med vinet som va kvar från i fredas haha de va ju bara o hoppa in i duschen vid elva & göra sig iordning för & kicka till Kontiki .. va såå sugen på att göra något efter att ha legat i sängen heeeeeeela dan haha va såå uttråkad ! vi mötte min bror som va KALASPACKAD haha sjukt kul :) du e för söt min älskade lilla bror !

igår låg ja återigen DÖD i sängen , vad händer egentligen ? känns som om ja blir tröttare & tröttare för varje dag som går , antar de beror på höst depressionen :P men kvällen blev mysig iaf .. städa fint i mitt rum & rensade ur garderoben på skitgrejer som ja inte använt på år o dar , tände ljus & grejjer o därefter kom mr M hit & vi titta på Hitch - sjuuuukt bra film ! handla precis om allt de där vi diskutera hemma hos älskade nea i måndags haha så de va kinda intreresting faktiskt ..


april 2oo9


nu e de dags för mig att kicka till jobbet ..

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0