Tylösand-trip vs ducky duck

what a day ! varit iväg många timmar me kära Malin & jobbat på en konferens på tylösands hotell där det hålls seminarium tom onsdag . det snackas mestadels om bilar - framförallt säkerheten med nutiden & dåtidens bilar .. min älskade bil BMW X5 har fått ganska så bra resultat :) makes me happy , för en vacker dag ska ja äga en sådan ! ♥


cutie

my lover

mums

*

just nu sitter ja & lyssnar på beyonce - sweet dreams & tänker på dig .. du är alldeles för mysig , faktiskt ! du gör inget speciellt , tror inte ens du hänger med på va ja menar .. men det är något du gör som ger mig ett inre leende & en varm glädje inombords , & det betyder mycket för mig :)

nu ska ja ringa ett samtal sedan sova , upp om 7 timmar för att ta sig tillbaka till kära tylösand & jobba ytterligare en dag på konferensen me gaby :) jag åt för övrigt ANKA idag .. det du ! "confit de canard" - kanonsmarrigt !

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0