twisted day

idag har varit en bra dag , men en konstig dag ! jag har varit på AF & pratat me en handledare & äntligen fått reda på hur ja ska gå tillväga för att lyckas me det ja vill :) känns skitbra . direkt efter vi va klara kicka ja till stadsbiblioteket & satt där för att hitta information om hur & var man kan få tag på stipendie för utbildning - skitsmart verkligen ! det finns ju huuuuur mycke som helst att hämta hos sånna fonder , helt ärligt ! dock inte så mycke fonder som skänker pengar till just den utbildningen som ja vill gå , naturligtvis , hahaha men det kommer ordna sig :) i just know that .
efter det va de jobb time ett par timmar , & därefter en liten tripp till twisted feet DA . det va kul att träffa många igen , men inte alla .. ehhh ja . anyway , saknar dansen SJUKT mycke verkligen !! inte alla människor runt omkring , men att bara släppa loss helt hejdlöst på zerjon & ninas klasser .. åh :(


hahah detta e ju sååå back in the days , but i still love it ♥
it brings many memories back to life . i'm missing the good old times .
danshuset 07

workshop för Derrell ♥ såååå mycke kärlek .

akrobatik övningar @ twisted DA

bus vid skansens kronaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAA ahaha :)

inför en salsa show off @ backa teatern 08 ♥ älskar oss .

*

nu sitter ja här me min kopp te & myser i sängen & bloggar , facebookar samtidigt som ja letar stipendie haha that's why i love the internet .. älskar det såå mycke att du kan göra sjuttioelva saker samtidigt - så jävla bra ! imon ska ja upp typ 7 för att ta mig till min syster & färga hennes hår igen då toningen släppt . hon ska på bröllop på lördag & då ska ja passa mina små änglar - myyyyyys !

peace .

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad för utbildning är det? :)

2009-09-18 @ 00:07:18
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: vickey

ja ska gå lärling som frisör först , därefter ska ja gå en stylist & make up artist ubildning för att vidareutveckla mig kan man säga - om det nu som sagt löser sig med stipendie haha de utbildningarna ja vill gå ain't cheap & är ej csn belagda :/ så it kinda sucks .

2009-09-18 @ 00:12:43
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0