studying

känns helt UNDERBART att snart kunna börja på mammas salong :) sitter inne på frisör företagarnas hemsida nu & försöker hitta information om smartaste sättet att gå till väga under utbildningstiden .. vill inte missa något & vill inte heller börja me allt på en & samma gång så det bara blir en enda stor röra ! det som lugnar mig är att ja har vana iaf hahaha , för de kommer bli mycke i början men ja klagar inte .. ser fram emot det här såååååååå mycke !!! ska bli underbart att få spendera tid me mamma & få lära mig ordentligt av någon ja vet har 110% koll på va hon gör :) älskar dig mami ♥
det känns så underbart att detta äntligen händer mig , då ja vetat egentligen hela min uppväxt att det är frisör/hårstylist ja alltid velat bli - trots musik o dansintresse .. har såå grymma visioner framför mig t.ex som att en dag ha min egen beauty salong där mina vänner jobbar med mig eftersom några går eller har gått utbildningar inom hudvård & stylist n u name it :) det finns faktiskt ingen sådan salong i göteborg just nu , som erbjuder allt från massage & spa behandling till make-up rådgivning till klippning & styling m.m.. i just know it's gonna be awesome :D:D
när ja kommit igång med allt & är redo så ska pappa teacha mig i eget företagande & vad kan bli bättre än att ha marknadens bästa man för detta som lär en ? good question ! muhaha ååååååååååååååh i got a good feelin about this - LOVELY LIFE :)

*

om ni vill agera försökskaniner vad gäller både klipp & färg så är ni mer än varmt välkomna :) kommer behöva folk som ställer upp & gärna får sig en gratis klippning eller två , då det e så jävla tråkigt o bara klippa dockor haha dom pratar ju inte me en ?? trååååååååååååååkigt ..

den här bilden är till alla som fått lyssna på mitt tjat om att ja vill ha svart hår me vitgråa & gröna slingor i håret - som därefter tittat på mig som om ja va dum i huvvet hahahaha .. de flesta av er vet att ja tjatat om en bild som funnits i mammas böcker men som ja aldrig återfunnit efter första & sista gången ja såg den som 18 åring .. JAG FANN DEN PÅ INTERNET :D heja internet & heja google ! wuho^^


så jäääävla hett så det e ju inte sant ! style by björn axén

peace .


Kommentarer
Postat av: erik

Gud va kul för dig snygging!! Hoppas det gårbra för dig=) Snygg frisyr, ska du klippa dig så nu eller va de något du bara ville göra innan??

2009-09-24 @ 20:53:54
Postat av: Pearl

Det är min drömfrisyr, älskar Björn Axén!

2009-09-26 @ 15:50:46
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: vickey

erik ; näe de va så ja ville ha det back in the days när ja älskade att leka me håret , har precis blivit befriad från lugg o galna färger i håret hehe så tar de lite passivt ett tag ..

pearl ; jaaaaaaaa erkänn den är helt amazing ? ska lätt fixa den på nån våghals nångång :D yayy

2009-09-29 @ 00:52:30
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0