runaway love

http://www.youtube.com/watch?v=RWKrDGm5dog - helt jävla amazing ♥ ja kan lätt fälla 10 miljoner kilo tårar & få gåshud över hela kroppen till den här låten - listen n love .

**

ja vill härifrån ! iaf över jul & nyår , ja vill inte vara här då :( ja & emmi funderar på att kicka iväg nånstans över nyår iaf , men frågan är ju varfan man ska nånstans då ?? nån som har något roligt förslag ? känner inte för egypten , inte för spanien , inte för turkiet .. hm kanske frankrike ? tillbaks till mitt kära Paris ?! det hade kanske varit något ? egentligen vill ja ju till värmen & inte till nåt lika kallt & kyligt som sverige vid den tidpunkten på året .. näe vafan , hjälp ?!?!?! hahaha


hoppas inte samma sak händer igen som när sosso & ja drog till Turkey i somras bara .. att alla väskor kommer på planet förutom mina ?!??!? vadå panik ?

dags att kicka till jobbet strax :/ ååååååååååh ..

peace . 

Kommentarer
Postat av: erik

Vad sägs om ryssland eller kanske Grekland då?=)

2009-09-16 @ 15:05:19
Postat av: erik

Jätttefin låt också! Verkligen!! Man blev typo ledsen av den?? Kram

2009-09-16 @ 15:06:14
Postat av: vickey

grekland låter som ett bra alternativ ! ja , den låten är lite sorglig - men det är en av många anledningar till varför den är så jävla vacker & tankfull .. får iaf mig att tänka att man inte är ensam i världen om att ha problem & får mig liksom att försöka mer varje dag , inte bara för min skull utan för allas skull .. ingen mår bra utav att må dåligt eller se folk i sin omgivning må dåligt .. right :) ?

2009-09-17 @ 23:48:24
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0