oh , du bakfulla söndag ...

ja har varit såååå bakfull idag verkligen ! huvudvärk , surr i kroppen , illamående - u name it .. meeeeeen shit happens when u partey naked :P det va dock värt det eftersom gårdagen va helt underbar ! anyway , begav mig hem till sosso när ja kände mig redo att förflyttas från sängen , sådär vid 3 tiden hahaha .. vi skulle gjort smarriga pannkakor men ja ville typ dö så vi bestämde oss för att ha en pannkakskväll imon istället :) myys ! vi tittade på Alladin & ja myste me lilla Timo - denna lilla lilla kittycat måste va den sötaste som finns , faktiskt ! lätt den busigaste , lätt den keligaste & lätt den fjunigaste ever hahahahaaaa


observera baktassen hahahahaaaaaaa

lill bobbo somna halvliggandes på mig ♥ söööööt

älskar att han e så liten så han fortfarande får plats i handen :P

PUSS

hur söt e han inte då ? ♥

-

efter denna mysiga stund begav ja mig till julie .. vi köpte pizza & fick finbesök av max & dave ! ja lovar att den jävla kebaben rädda min bakfulla kväll , även om ja blev astrött & höll på att somna .. slutade iaf surra i kroppen efter ja fick i mig lite mat hahah ! det blev lite youtube tittande osedan hemgång pga tröttheten :/


två små sparvar :)

my lovely wifey !

**

nu e de snart dags för mig & call it a day känner jag haha e helt död ! upp tidigt imon & dra till arbetsförmedlingen med nanna , ska skriva in mig så ja kan söka stipendium osv ... de blir nog bra hehe .

peace .

Kommentarer
Postat av: erik

Frågan är vem som är sötast utav dig och katten? jag väljer dig iaf=) Kram

2009-09-14 @ 01:06:01
Postat av: Sosso

Oj oj oj va hände där??! Vadå vickan blind eller man ser ju lätt timo är sötare! hahahaha

2009-09-14 @ 17:41:20
Postat av: Vickey

Hahahh tack sofia !! Ehum , haha de finns fan ingen sötare än timo !!!!

2009-09-14 @ 21:00:09
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0