mysmiddag + nagel modellande = kanonkul !

igår hade vi underbar mysmiddag hos min älskade nea alla barnen - stef , julie , emmi , elin , john , max , dave & mig själv .. vi åt smarrig lax som vanligt när vi ordnar med middags fixande hahhaha o lite rosé vin på de ;) det var många glada miner & mycke gapskratt - alla hade kanonkul åt att ja gillar Darins musik texter, hilarious! NOT. hahaha okej jo de va lite kul , iaf min kommentar ;

Dave ; Vickey varför sjunger han "why does it rain" då?
Vickey ; för han e lessen !!!

alla ovannämnda som var hemma hos linnea bröt ut i asgarv - kul, askul verkligen! max & dave kund knappt andas & linnea fick tjippa med luft för att inte dö på direkten hahaha tur att man inte gör människor deprimerade iaf hahahahahaha för det e ju inte så roligt alla gånger ..

**

idag har ja varit nagel modell för SSS där min underbara Stef går .. det har varit en lång dag men tjejerna har varit duktiga och tålmodiga - även jag som inte ens har något tålamod har klarat av denna dag haha ! ja har haft 4 tjejer som jobbat på mig i dag , det va mer eller mindre första gången då alla satte gelé naglar (även första gången ja har gelé naglar eftersom ja gillar akryl lite mer) så resultaten blev som de blev hehe , men i ain't no hater ! hade def inte gjort de bättre själv :P
bra gjort idag iaf av therese , emelie , carro & stef som gjorde mina naglar ..
men ja som sagt tidigare , du Stef e jääääääääävla så bra ♥


1 +2 = Emelie
3 +4 +5 = Stefanie (gjordes för övrigt på 20min)

6 +7 = Therese
8 +9 +10 = Carro

bra gjort för första gången ladies :)

-

Song of the Day - me tanke på Diskussionen igår hos nea ...
why can't we all play it straight ?

http://www.youtube.com/watch?v=fiuCqZuhu4o

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0