myskväll

tanken var att ja skulle orka bege mig ut idag - till kontiki , men jag e heelt jävla lamslagen efter igår :S kramp i nacken efter allt dutty winande o kastande me huvvet , ont i benen efter allt housande & svag efter all alkohol hahaa det e nog sant som det e sagt .. när man kommer över 20 års gränsen så orkar man tamejfan inte så jävla mycke som man gjorde i sina yngre dar asså ahhahaha 3-4 gånger i veckan LÄTT + jobb varje dag 9-19 på det hahaha inga problem :)
nu har ja iaf nyss varit nere på hemköp & köpt mig en dricka & chips haha började äta lite smått o ja mår redan illa .. haha detta kommer sluta fint vettu ! not . haha men snart kommer juliehun hit & kanske emmi - men de märker vi sen :D hoppas julie hyr nån bra film för ja har idé torka & de går typ inget bra alls på tevejäveln :/ sjukt boring ..

näe dags för mig & kicka ut o ta en cigarett nu kände jag - dagens första tom ! det ni ;)




peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0