lovely monday

när ja va på väg till jobbet tidigare idag blev de först en liten fika me Dave & Max , ni e för sköna era små cp barn :) Dave kickar till rumänien en vecka imon för att leta skola , fan .. ja e så sugen på att dra härifrån också - fast ändå inte .. hade ju inte bangat & dra iväg nåra år för att plugga nåt roligt osådär , träffa nya & intressanta människor men ändå så känner jag att ja har funnit mig själv nu & vet precis va ja vill , varför sticka då ?!
anyway , Sandra & Stef anlände & vi drog upp till kontoret för nåra timmars jobb .. sedan blev de middag för mig & Stef @ my place - Max , Dave & Danyal kom för att hålla sällskap litegranna & de blev gapskratt åt "sagan om de bannlysta" ahhaha har ni inte sett de på youtube kan ni titta här ; http://www.youtube.com/watch?v=flSRA_SuvXg 
lite kass humor kanske men vem fan bryr sig ? det är otroligt roligt ju :D

nu sitter ja här i min ensamhet - booooooring ! hahaha men ska nog plugga lite franska & sedan titta lite bland högskoleprovspapprena , det e ju fan dags snart :S hjälp ! i ain't ready .. but i have to be så det är bara att sätta igång :)


myspojkar

me n babyboo @ brandy's konsert 090514

LIFE IS LOVELY :)

peace .


Kommentarer
Postat av: Martin

Låter som en awesome måndag! Sagan om de bannlysta is off the hook haha!

2009-09-29 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0