lovely friday

idag har ja haft en underbar dag på stan me syster & mami :) det började med en promenad in till stan & därefter lunch på ett mysigt italienskt ställe .. jag åt lax as usual hehe , n trust me - den va SMARRIG ! därefter titta vi lite i affärer & skutta runt & shoppa lite - myyyys :) jag fick för övrigt en kommentar av butiksbiträdet inne på marc jacobs ; gud vilken fin topp du har ! du har sjukt skön stil , du liksom syns när du kommer in i ett rum ! jag rodnade & blev jätteglad , den där tjejen gjorde min dag :D förhoppningsvis va de bara menat som en komplimang & inte ett raggningsförsök hahahaha .. sedan gick ja & mami till en asiatisk mat butik där de hade sjuuuuuuukt mycke konstiga saker , ankfötter & fiskmage bland annat hahah USCH ! vi kom därifrån med roliga grönsaker , jordnötssås , vegetariska vårrullar & yakitori spett :D mums !






snart ska ja äta yakitori spett me jordnötssås & ris me mami ♥ sen ska ja till min bror & sväng .. därefter lär vi märka hur kvällen slutar hahaha ...

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0