i just had to ..


mhmm ..

när man blivit utsatt för något som man personligen tycker är ledsamt , frustrerande , förvirrande , irriterande - u name it - så mår man ofta inte bra till en början .. man känner sig kränkt , irriterad , arg & ibland även kanske lite hämndlysten . iaf kan jag känna så , när nån sparkat mig i ansiktet ..
men denna gången va de ingen nyhet för mig eftersom ja redan gått igenom allt en gång tidigare , så ja har helt enkelt valt att lägga energi på att få ut min ilska & ord tills det känns bra för mig (och på vägen skiter ja i om nån som redan sårat mig brutalt blir ledsen över något, behandlar man folk som crap får man också ta konsekvenserna av det man gjort - that's life) & därefter ska ja leva livet till de bättre :)
mitt motto i livet är trots allt live love life & om skulle ja inte stå för de orden skulle ja inte heller tatuerat in dom på min kropp ! är det något ja älskar att göra så är det att leva livet med människor omkring mig som ja älskar & respekterar - skulle ALDRIG utsätta någon för skada eller liknande med mening , vilket resulterar i att jag inte visar någon respekt för folk som gör det motsatta .
meeeeeeeeeen som tur är så händer allt av en anledning & ja vet att det kan bara bli bättre från o med nu :) no more drama , indeed . det har sagts innan , men aldrig riktigt menats från min sida .. men finally ! everything feels right :)

som ja nämnt tidigare i denna blogg , så är inte tanken att ja ska lägga upp massa negativa saker .. men detta är inget negativt i mina ögon ! visst , ja är förbannad - men allt som hänt ses som positivt i mina ögon eftersom att ja från o med nu vet var ja har mina vänner & kommer aldrig låta mig själv utsättas för något liknande igen .. någonsin .

peace .

Kommentarer
Postat av: emmi

min sötis! tycker du skrev bra! och jag finns här för dig älski <3

2009-09-21 @ 11:29:17
URL: http://emiliehoronyi.blogg.se/
Postat av: Nea

så sant som de är sagt..=) snuffi I´am allways by your side!!!!

2009-09-21 @ 11:31:28
Postat av: vickey

tack mina älsklingar ! ÄLSKAR ER SÅ <3 i truly appreciate att ni finns där för mig & förstår mig :) tusen kilo kärlek ! finns inga bättre än er !!!

2009-09-21 @ 11:45:40
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: erik

Gud va roligt att se att ni är så nära vänner=) sådana skall man hålla fast vid, och vicktoria du har rätt.. Folk som behandlar en som skit ska man inte vara kompis med längre,varför ha vänner man mår dåligt över när vänner ska få en att må bra!? Du är en smart tjej, du hittar bättre!!!

Kram erik

2009-09-21 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0