hooka-make up & brownie

va & besökte stef's skola idag .. vi skulle agera som modeller för eleverna som går där & bli sminkade , de va riktigt roligt :) fick först en sminkning som inte va utav denna värld haha absolut inte jag nånstans hahaha :D men de va riktigt snyggt , mycke svart runt ögonen & körsbärs läppar - hett ! dock tycker ja själv inte att ja passar i läppstift & speciellt inte så starkt .. mina läppar blev liksom så små ? älskade dock stef's kommentar när hon fick syn på mig när therese va klar ; du ser ut som en hora ! hahahaha TACKAR !
anna fick en kinda sexy sminkning hon också ;) we looked fly anyway , as always ! stef tog ett kort på oss utomhus , det syns typ inte ens på kortet men ojojoj va smink vi har ! hahahh



därefter blev de en naturell sminkning me lite rosa & beige , allt va helt okey förutom det tantiga läppstiftet tjejen satte på mig hahahahaaaa .. snacka om & göra stef's smeknamn på mig komplett - styltmormor . (lång historia bakom namnet , orkar ej förklara hahaha det e roligt bara)

**

imon bitti ska ja åka me mami till salongen & hämta lite mörkare färg till gabys hår eftersom mami tog me sig "dark blond" när ja sa MEDIUM BROWN hahaha .. sedan blir det full fart på färgning & alla slingor som ska göras - blondie goes brownie ;) don't we all just love that ?! yes we do ;) kommer ta kort & lägga upp före & efter bilder imon !!! åhhhhhh det kommer bli så snyggt :D

time to sleep , även om ja helst av allt vill vara på nivå just nu :/

peace .


Kommentarer
Postat av: Nanna

HAHAHAH..hejhej jag ser ut som en hamster om kinderna!! sminket syns ju inte ett skit ju! hahah du.. undrar vilken låt ja lyssnar på nu dööööh..ooh baby come piiiiiip me

2009-09-10 @ 13:29:29
Postat av: Nanna

hahha ja skicka innan ja va klaaar! ... she can´t wait lalalalalaaa!

2009-09-10 @ 13:31:31
Postat av: vickey

hahahahahahhahahahahaha ja dör av skratt :D she said she can't wit - dutteruttedooo :P

2009-09-10 @ 21:13:45
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: vickey

wait - jävla stavning hahaha skyller på trötthet :P

2009-09-10 @ 21:14:00
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0