från det ena till det andra

skulle kickat hem till sosso & apo som sagt i tidigare inlägg , men så blev inte fallet då vi tagit fel på tiden !!!!!!!!! trodde wipe out helvetet börja runt 10 men de börja ju för fan kl 8 :( SÅ JAG MISSADE DET ! jag är mycke besviken på mig själv ! men i vilket fall som helst så blev kvällen inte helt utan tv-tittande .. tog mig hem till min kära bror & kolla på nån konstig alien film - alien trespass . SJUKT KONSTIG , men vi skrattade gott åt den enögda slemmiga alien saken iaf hahaha :)



imon ska ja & nanna till stef's skola vid halv 1 & leka porslinsdockor & leka modeller :D it's gonna be FUN ! massa massa massa smink = rooooooooligt :D därefter blir det in & jobba på kontoret , trååk :/ dock är det sååå mycket att göra nu så kan liksom inte skita i det heller hahaha det e ju dumt menar ja !


innan avresa till Turkieeyyeyiii :)

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0