?

ja kom precis & tänka på en sak .. jag har börjat bli en tråkig person - inte okej ! ja har alltid varit den som vet först om de e nåt nice happening eller nåt som man bara måste gå & se , ja har ingen koll alls längre typ . jag har alltid varit den som dratt me folk ut på äventyr & skapat kontakter , det har inte hänt på länge ! jag har alltid varit den som ser till att alla vänner samlas & håller ihop gänget , nu känns det som om ja träffar mina vänner knappt en gång i veckan ?! jag har alltid varit den som ÄLSKAT utelivet & att vara med massa grymma människor & bra musik osv , nu mer eller mindre skiter ja i vilket .. vafan hände ?! känner inte riktigt igen mig själv , känns konstigt .. folk börjar liksom fråga vart ja har tagit vägen & var gbg's partey-queen håller hus .. ja varfan håller jag hus ? ja ligger hemma i sängen & läser böcker typ , ehhhh mysigt oså men är det verkligen jag ?!
caught in between , vet inte alls var ja har mig själv just nu kände jag .. jobbigt :( det kan vara så att det blivit såhär med tanke på all drama som va , så det har ju ändå varit skönt & bara tänka på sig själv .. meeeeeeeen som tur är så löser sig allt me tiden så vi lär väl märka va de blir av mig framöver hahaha ..

peace .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0