copycats & jeallousy

finns det något mer irriterande än en person som kopierar ens klädstil , talsätt , uttryck , personlighet - OCH INTE ENS INSER ATT DOM ÄR IRRITERANDE TILLSLUT ?! för i helvete , lite jävla skärpning på folk runt omkring nu !!!! ska de va så jävla svårt att ha en egen vilja , fatta ett eget beslut & använda sin egen hjärna ?! kom på nåt eget - ja blir så jääävla förbannad !!!! nu pratar inte jag heller om att jag e bäst i världen & att alla härmar mig , ja ser ju omkring mig vilka som försöker bete sig som andra & ja kan ju lova att ja inte är ensam om att se sådant . men helt ärligt .. tror inte folk att man märker vad som pågår ? i can tell u that people do notice - n talks about it .
bara för att tillägga ; gillar inte heller avundsjuka personer ! det är en sak att avundas någon men visa det på ett fint sätt , snälla ? haha jag lovar - ni som försöker dölja det bakom en stel min att ni är jeallous - it shows , and it ain't pretty .. det är en sak att vara glad för någon annans skull , sånna människor älskar jag ! varför inte vara glad åt någon annan som lyckas eller som gör bra ifrån sig eller som helt enkelt kanske bara har det där lilla extra ? chilla läget & ja lovar att det blir bra tillslut .. man tjänar absolut ingenting på att gå runt & sura för att nån lyckas bättre än en själv eller vad som helst , remember - det är enbart du själv som kan ändra ditt sätt att leva & tänka .

denna bloggen va inte meningen att ja skulle fylla med negativa saker .. men detta är ett stort PROBLEM ! hur kan man få en sådan här ond cirkel att sluta ? ja ser folk omkring som beter sig som om dom inte har nåt annat för sig än att titta på andra , kopiera osen köra på att det är deras grej - wtf ?

HATA HATA COPYCATS !

Kommentarer
Postat av: emmi

HAHAHAHHA jaa jag vet hjärtat!det är sjukt störande det är förjävligt!! och jag tror jag vet vem du menar!! but you know that i love you hun <3

2009-09-10 @ 22:56:30
URL: http://emilie.horonyi.blogg.se/
Postat av: vickey

hahahaha jaaaaaaaaaaaa jag måste utrota denna irriterande art ! jag känner de , för att kunna leva i lugn o ro .. självklart får väl alla göra som dom vill , men lite personlig stil va ? hahaha seriöst liksom ...... love u too hun !

2009-09-10 @ 23:08:31
URL: http://vickeylicious.blogg.se/
Postat av: sosso

Skärp dig då!



ahahaha humor!

2009-09-10 @ 23:35:00
Postat av: vickey

hahahahaa humor på hög nivå :D

2009-09-10 @ 23:36:51
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0