chillilei

min nya blogg design verkar ta lite tid , de gör absolut iiingenting .. däremot så får ja panik ! hahaha i have to bloggaaaaaa , bloggnörd som jag är :)

igår kväll va en riktigt mysig kväll hemma hos sosso , vi titta på wipe out & busa me katten & rökte - as usual . hahaha .. som ja alltid säger ; jag älskar våra moments :)


jag kan ju inte låta honom vara - föööööör söt !

nea gömde timo mellan tuttarna haha ojojojjj så de kan gå ?!

-


älskar oss ♥

*

idag har varit en härlig dag med ganska skönt väder faktsikt , trots regnet nu på kvällen .. jag & max kicka till min syster imorse & drack kaffe , snacka skit , busa me felly osv - as usual :D hiihi .. sedan blev det en promenad till frölunda torg för diverse shopping åt syster & en fika ute i blåsten :) gaby va tvungen att åka hem då hon skulle jobba , men ja & max drog in till stan för att möta upp hans vän jonathan & det blev ett stycke shopping åt max :) tanken va en ny mobil men de blev helt andra grejer hahaha ; en feeeet jacka , dickies & tröjor - bra där max ! sedan kom min älskade stef o joina oss & en annan vän till max & jonathan , o vi tog en liten fika på café cello ..
even though life's rough , ain't life just lovely sometimes ?! ja tror att det är dom där små stunderna under dagarna som går , då vi ler & är glada inombords , som får oss att fortsätta klara av problemen som kommer ivägen emellanåt .......


observera jackan som är överfeeeet :)

*

imon ska ja klippa Gaby , sedan ska ja jobba .. längtar till fredag - då blir det middag för Gaby min älskade syster som fyllde år i måndags .. massa roliga människor som ska me så de kommer bli nice :) yayy !

peace .


Kommentarer
Postat av: erik

Gillar du vekrligen den katten så mkt? Du har lagt upp flera kort på denn nu!=) Kram.

2009-10-01 @ 00:43:09
Postat av: vickey

hehe yepp i got an addicition to him ! lite obsessed så men de e okey :) ja har det under kontroll ... hoppas jag .. haha :)

2009-10-01 @ 09:10:40
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0