BSBB

BrudarSomBehöverBekräftelse

vad händer egentligen med dagens flickor/tjejer/kvinnor ? asså ja bara undrar ? den ena efter den andra söker uppmärksamhet av olika anledningar .. vissa tigger om bekräftelse va gäller utseende , vissa vad gäller deras val av killar , vissa vad gäller val av deras musik n so it goes on n on .. vad hände me att sticka ut - vara annorlunda - absolut inte bry sig om va nån annan säger om en & helt enkelt bara köra sitt egna race ?
genom hela mitt liv har ja bara gått mina egna väg , gjort egna val & tänkt själv .. ja skulle aldrig kunna bete mig på ett visst sätt för att göra någon annan glad - hur fan klarar man det i längden ? hänger inte riktigt me där faktiskt ..
till viss del förstår jag vissa brudar som kan känna sig ensamma ibland & vissa som inte vet bättre , kanske pga tidigare förhållanden med saker & ting - men för guds skull förlita er aldrig på någon annan än er själva ! jag menar det är en sak att söka råd , hjälp .. men vissa blir till slut mer som ett irritations objekt än en verklig person , tyvärr ! men känner man inte själv nångång på vägen att man mår dåligt av det ?!?! jag menar vem vill se ut & bete sig precis som någon annan , egentligen ?!
så vitt ja vet gör det inte en person mer attraktiv genom att vara en kopia av något äkta - right ?
but that's just my thoughts .......

peace .


Kommentarer
Postat av: Linnea

shit i bland får du fan till det... bra jobbat på det döö.. puss

2009-09-09 @ 00:52:06
Postat av: vickey

haha tack älskling :) man får ju försöka o förmedla på nåt sätt liksom :P

2009-09-09 @ 10:45:26
Postat av: Noelle

Du fortsätter överaska med dina kloka slutsatser. LOVE

2009-09-09 @ 18:37:07
URL: http://apparetidetiamcaeco.blogg.se/
Postat av: vickey

visst gör jag :D love u

2009-09-09 @ 18:41:13
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0