a new found lover & minnen ..

sitter & lyssnar på NRJ av nån anledning ? har städat rummet & bytt lakan - finally hahaha .. inte så men finns de något skönare än nya lakan i sängen ? näe tror fan inte de ! anyway , till poängen .. mitt i all städning & vikning av kläder så hör ja en välkänd ton i örat ; kevin little - turn me on .. vadå 100 årsen ? heerrreeeeguuuuud ! minns första gången ja hörde den låten , det var på min brors hysteriska 18 års fest hemma hos oss i fiskebäck för sådär 6-7 årsedan hahaha jisses mina vänner .. det var en kväll att minnas :P i vilket fall som helst så är den låten underbar & kommer aldrig någonsin låta dåligt i mina öron tror ja ..

*

läste precis på min älskling emmis blogg ( www.emiliehoronyi.blogg.se ) att hon & stef varit på twisted idag UTAN ATT MEDDELA MIG BTW , men det är lugnt hade nog inte klarat av de ändå :/ MEN till sak , hahaha .. såg att de tittat på en klass där de gjort en koreografi till en sjuuuuuukt mysig låt - http://www.youtube.com/watch?v=3kHqE6DunoM . allt jag säger om det är att "i'm feelin it" .

JAG SAKNAR DANSEN & VÅRA CP TIDER :( vad hände egentligen ? varför blev allt som det blev & varför i helvete skulle folk börja bete sig som efterbliv ? allt förstördes , så jävla synd .. men men , nya tider nalkas & ja klagar inte över det .. still happy as a butterfly :) saknar allt så mycke bara ...

***

nanna & ja va i stan idag efter vi besökt AF , hittade mina älsklingar som ja LÄTT ska bära i vinter ! om någon försöker köpa ens i närheten likadana så dör jag för detta är MIN sko !!! muhahaha inte för att ja har ensamrätt men ja önskar ja hade ♥


my new found love ♥

-

har bara en ytterligare sak att dela med mig av innan ja e off för ikväll .. alltså är det inte helt sjukt & egentligen lite konstigt hur en sak som för någon kan vara så enormt stor & betyder så mycke helt enkelt för någon annan inte betyder ett skit ? är alla verkligen så olika ? vet inte om de beror på vissa omständigheter som ja gått & blivit överkänslig haha men läste en sak förut & fick tårar i ögonen för de va så himla fint ! de va inget riktat mot mig , men mot en person som ja kan tänka mig förtjänar det massvis - och sånt är så jävla fint ! faktiskt ..

peace .

Kommentarer
Postat av: Martina

SNYGGA skor!!! Var har du hittat dom?? Kram Martina

2009-09-15 @ 15:34:23
Postat av: vickey

tack jag vet :) det säger ja faktiskt inte ! muhahaha i ain't sharing these ones :D

2009-09-16 @ 12:54:48
URL: http://vickeylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0